Lønadministration

Virksomhedens administrative arbejde kan ofte frarøve mange produktive arbejdstimer, eller sene aftener, for indehaveren af en lille eller mellemstor virksomhed, hvor der ikke er etableret en intern administrationsafdeling.

ALGADE REVISION assisterer med udbetaling af lønninger samt indberetning af A-skat, AM-bidrag og pension mv. til de offentlige myndigheder, så du kan udnytte din tid til det du er bedst til.

Hos ALGADE REVISION anvender vi det online lønsystem Danløn, som giver dig og dine medarbejdere en lang række fordele, bl.a. sms-besked om nettoløn, lønsedler i e-boks eller via e-mail og altid rettidig afregning af skatter m.v.

Bliv kontaktet




eller ring på 4640 4043

Algade Revision er:

…den personlige revisor, som har dig i fokus. Vi gennemtænker altid sammenhængen mellem erhvervsmæssige og private forhold.
… engageret i vores kunder og står altid klar til at lytte til jeres behov og byde ind med relevant rådgivning.
… din samarbejdspartner når du skal vælge den rigtige virksomhedsform for dig. Vi hjælper din virksomhed videre, f.eks. gennem selskabsstiftelse, aktieombytning eller virksomhedsomdannelse.

Kontakt os

Kundeudtalelser

Jeg kan varmt anbefale Algade Revision. De kan forklare alt det med skat og moms, så selv en blikkenslager kan forstå det!
Ronni Gärtner , Direktør RG Blik ApS
Da jeg valgte at lukke min virksomhed hjalp Algade Revision mig med, at få afsluttet alt det praktiske og til en pris, som alle kunne være med på.
Michael Pedersen , Indehaver af MP Glas og Totalbyg
Algade Revision omdannede min virksomhed til ApS og jeg har fået ti gange bedre styr på økonomien siden da.
Jon Verner Hansen , Direktør JVH Byg ApS